12 Ocak 2013 Cumartesi

...

Dün akşam Kıbrıs'a gel diye mesaj attın bana, hem de hemen bugün için gel dedin Berk:) Kabul et bazen beni gerçekten çıldırtabiliyorsun. Sana anlatmaya çalışıyordum ama muhtemelen benim yazdıklarımı okumuyordun bile. Bir ay önce falan Seda diye bir arkadaşımla, Kıbrıs'a gelmeyi planladık. Onun sevgilisi askerde çünkü orda... Gelmek istiyordum evet ama niye gelecektim bilmiyorum. Onun bir amacı var gitmek için, sebebi var, emin olduğu bir şeyler uğruna gidecekti ama bense... Belki sana sürpriz yaparsam gerçekten bir şeyleri daha iyi anlayabilirsin diye düşündüm. Bilmiyorum belki ben burdayım dediğimde gelmeyecektin bile yanıma. Bahsettiğim arkadaşım Seda ve sevgilisi Çağatay bizim gibi sanırım, yaklaşık 4 yıl ayrı kalmışlar. Bir kampta tanışıyorlar ve 4 yıl sonra yine orda bir araya geliyorlar. Ama şu anki mutluluklarını görünce, bi an iç çekip aklıma biz geliyor. Sanırım bizim böyle bir hikayemiz olamayacak. Ben senin ailenle tanışmaya gelip, seni sevme şansını bana veren anneni göremeyeceğim. En tuhafı ne biliyor musun, senin beni sevmediğin düşüncesi bir an olsun aklımdan çıkmazken seni seviyor olmam ve bu duygunun baskınlığıyla kendimi yıpratmam ya da sen mutlusundur diye seni başkasıyla düşünürken gerçekten içimin sızlaması...Biliyorum belki başka birini seviyorsun, belki unutamadın. Belki ben senin için sadece... Ama biliyor musun Berk, kimse seni ne benim kadar sevecek ne de bu kadar sadık kalacak... http://www.youtube.com/watch?v=Rblt3u_Bocw

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder