16 Ocak 2013 Çarşamba

İstanbul artık ''sen''

Dün İstanbul'a gittin, içim içimi yiyor. Hayatta en çok sevdiğim, kendimi ait hissettiğim yer İstanbul, seni orda saklıyor benden. Geçtiğim yerlerden, baktığım yollardan geçeceksin bir bir... Yanında olabilseydim Berk keşke, aynı şeyleri okumaktan sıkılıyorsun belki şu an. Ama işte bu böyle his ki, her an her dakika seninle yaşıyorum ve bize dair bir şeyler düşünüyorum hep. 3 yıldır geçmek bitmeyen bir karın ağrısı gibi düşün, bu sancı hiç bitmiyor. Bu sevgim seni ürkütmesin hiç, ben senden bir beklenti içinde değilim artık. Vazgeçiyorum zaten. Ama sindire sindire, bir gün birini gerçekten sevebilecek misin, acaba başkasının elini tutabilecek misin benimkini tutmak istemezken.. Okula bile gitmek istemiyorum, üniversiteyi kazanmış gibi hissetmiyorum. Tadına varamıyorum çünkü seneye İstanbul'a geçeceğini biliyorum. Bu konuda bana çok kızgınsın biliyorum ama bazı şeyleri şu an anlamanı beklemiyorum zaten senden. Böyle olmak zorundaydı, sana hep uzak kaldım hep...Her neyse, dün yine gitmedim ve evde boş boş sadece seni düşündüm. Sonumuzu kendimce tasarladım, yavaş yavaş alışmaya çalışıyorum ama ben seninle, sana üzülmelerimle, bazen de senin küçücük bir sözünle mutlu olmayla büyümüşken seni bir anda bitiremiyorum senin gibi. Senin bitirdiğin gibi...Şimdi toparlanıp, senin dinlediğin şarkıları kapatıp, hazırlanıp okula gitmeye çalışacağım:) Yine yazacağım hergün yazdığım gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder