11 Ocak 2013 Cuma

One Day

Öncelikle senden önce bu yazımı okurken, belki hatırlamazsın diye Gary Moore-One Day açmanı istiyorum. 3 yıldır sanırım senin seçmiş olduğun şarkımızın o sözleriyle seni bekliyorum; ''one day your dreams may all come true'' diyordu. İlişkimizin artık kötüleştiği zamanlarda bu şarkıyı dinlemeye korkuyordum sevgilim, korkuyordum çünkü seni bana hatırlatacak her şeyden elimden geldiğince kaçmak istedim. Seninle görüşmüyordum bile, ne yaptığını bilmiyordum. Bazen sana kötü bir şey oldu mu diye içim içimi kemiriyordu ama sen... Görüşmüyorduk işte, artık o şarkıdan kaçmadım, her dinlediğimde defalarca ağlamama rağmen dinledim. Senle bu şarkıda dans etmek ya da ne biliyim loş bir odada bu şarkımızı açıp ellerin yüzüme değerken dudaklarımız birleşirken senle beraber olmanın hayalini kuruyordum. Hatırlıyor musun, bir keresinde yazın sen sahildeyken beni aramıştın ve bak sana ne dinleticem deyip şarkımızı açmıştın. Gözüm dolmuştu, hatırlıyor olmana mı yoksa bana hala değer verdiğine mi sevindim bilmiyorum:) Umarım bir gün güneş üstümüze parlayacak sevgilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder