21 Ocak 2013 Pazartesi

Sevgiiiliiiimm

Sınavlarım var bu ara sevgilim, kafamı dağıtmam adına iyi oluyor aslında. İnternete girme fırsatım pek olmuyor haliyle. Ordu'ya geçtiğini öğrendim, ailenle olacak olman mutlu ediyor beni senin adına. Özlemiştin aileni, anneni...Yatağına yatınca o oda sana beni hatırlatmıyor mudur diye düşünüyordum dün gece. Belki sana yolladığım birkaç bir şey falan olur da gözüne çarpar ya. Çok derin düşünüyorum değil mi, ürküyorsundur da şimdi. Ne diyo bu yaaa falan da geçiyordur içinden. Böylesine derinden seviyorum işte, gelmeyeceğim dedin ama belki Eskişehir'e gelirsin diye umut ediyorum. Seni görmek... Seni görmek bana hem iyi geliyor hem de içim daha çok acıyor. Aslına bakarsan neyin nasıl olması gerektiğini artık ben de bilmiyorum. Düşünmemeye çalışıyorum elimden geldiğince. Yine o eski günlerdeki gibi kaçıyorum anlayacağın. Düşünmeyince de duygularımın değişeceğinden korkuyorum, seni unutmaktan korkuyorum. Ama emin ol buna ben izin vermiyorum:) Hayatımda sen olmasan bile, her anımı sanki senleymiş gibi yaşıyorum. Bunu nasıl yapıyorum inan bilmiyorum, şikayetçi değilim ama. Hayatımın her anında senin olabileceğini bile düşünmek güzel... İmkansız olsa da sevgilim. Şimdi farzet ki, dudağına küçücük bir öpücük kondurdum. Seni seviyorum, inatla seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder