28 Ocak 2013 Pazartesi

yoksa yalnız mısın sen de...

Dün senmişçesine sarıldığım yastığımla uykuya dalmaya çalışırken, sabah uyanmamla beraber rüyam aklıma geldi. Seni herhangi bir kızla görüyordum, kampüsteydin benim okulumun kampüsünde. Bir yerde oturuyordum, önümden geçiyordun o kızla. Rüyamda bile hissettim içimdeki o acıyı. Sen anlamazsın bu duygulardan, çünkü biliyorum. Benimle zaten kesintisiz düzenli bir iletişim içinde değilsin ve başka birsürü birsürü kızla berabersin ya da konuşuyorsun flörtöz  falan filan. Berk bir yanım sana deli gibi kızgın hiç affedemiyorum ama hala buraya bir şeyler yazmaya uğraşıyorsam da... Hala seviyormuşum...Seviyorum. Aniden kalbe giren sızı karşılıklı olurmuş derler. Gün içerisinden sık sık bir sızı düşüyor içime, ya sen... Ya sen de düşünüyor musun bazen beni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder