22 Ocak 2013 Salı

you have gotten my heart*

Dün gece uyumaya çalışırken aklıma geçen yaz Karadeniz turuyla beraber Ordu'ya gidişim geldi.Giderken o kadar heyecanlıydım ki, yıllardır 52 plakalı bir araba gördüğümde kalbimin nasıl hızlı atmaya başladığını anlatamam. Ordu'nun yerel kanalını oturur izler ağlardım falan:) Bu kadar anormalleşmiştim artık sen düşün. Dehşet bir sempatim vardı Ordu'ya, ve inanır mısın bilmiyorum ama Ordu'ya girdikten sonra müthiş bir huzur kapladı içimi. Sokaklarını, caddelerini, insanlarını dikkatle izledim. Senden bir şeyler bulmak istedim. Bahsettiğin şeyleri hafızamı zırlayarak hatırladım. Teleferiğe bindim ve sadece seni düşünüyordum o anda. İnsanlara bakıyordum dikkatlice, içlerinden hangisinin Berk ile yakından uzaktan bir ilişkisi vardır kim tanıyordur falan deli saçması birsürü şey düşündüm durdum.Kızları incelemiştim, Ordu'nun kızları güzeldir diye duyuyordum sıkça:) Sanki başımı çevirdiğim bir yerde sana rastlayacaktım.  Sana haber vermiştim fakat bana çok sonra dönmüştün. Çoktan çıkmıştık oradan. Giderken sanki bir yarımı orada bırakıyordum, içim çok acımıştı. Yolda birden ateşim falan çıkmıştı fark etmiştim gerçekten kalbimin sızısıydı beni kötü eden. O an yanımda sadece senin olmanı istedim, sana sımsıkı sarılmak istedim, bir bütün olmak istedim seninle. Bana karışmanı istedim...Yine yoktun her zamanki gibi. Ne bittik ne başladık Berk. Kabul et en büyük haksızlığı hayatın boyunca bana yaptın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder