24 Ocak 2013 Perşembe

*

Birtanemm, bugün final sınavıma girdim ve çok güzel geçti:) Gerçi sen bölümümü çok ezdin en son buluştuğumuzda ama olsun. Sabah kalktığımda fotoğrafına baktım ve ağız dolusu güldüm sanki görmüş gibi mutlu olup hatta telefonu falan öpttüüüüm! :) Senin gülen gözlerinin içine baktıkça heyecanlanıyorum. İçimde bir şeyler dolanıyor sanki falan. Ayy Berk, şu an bile ne diyeceğimi bilmiyorum. Bu arada şu an Ordu'dasın da, Eskişehir'e geleceğini hissediyorum nedense. Yalnız kesin benim İstanbul'da olduğum zamana gelecek ve ben seni göremeyeceğim yine. Geçen yaz geldiğinde İstanbul'a gideceğimi söylediğimde inanmamıştın bana..Yine öyle olacak diye korkuyorum, ben niye seni görmek istemeyeyim:( Beni çok üzüyorsun Berk. Ben 3 yıldır en dürüst halimle senin karşındayım ve hazırım. Her neyse benim tatlı uşağum, ben her halinle seviyorum seni:) Aklıma yazın Barış abinin çığırdığı karadeniz türküleri geldi:) Küfürlü bir tane söylüyordu da sen de, ''küfürsüz söyle daaa'' demiştin:) Seni yeeeerim, ya Berk içimde kelebekler uçuşuyor bunları hatırladıkça resmen! Senin yaşadığın o yere Ordu'ya, Karadeniz'e deli gibi bi sempatim var falan ve düşündükçe heyecanlanıyorum:) Kendi kendime heyecanlanıyorum işte... Ben de bunlarla mutlu oluyorum böyle düşün... Bir an bu blogu yazışımın sebebini unutuyorum, neyse. Hoççakal sevgilii sevgilim:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder