14 Ocak 2013 Pazartesi

and all i need was you.

Bugün blogunda yer verdiğin Cem Yılmaz'ın filmine gitmek istedim. Gittim, sık sık Berk bunu izledi, gülmüş müdür, nasıl bir tepki vermiştir diye düşündüm. Esprilerde bizden bir şey bulmuş mudur dedim. Ah Berk ne zaman seni bu kadar sevecek kadar şey paylaştık diyorum kendi kendime. Düşündükçe aklıma 3 yıldır biraz biraz unuttuğum ama hatırlayınca gülümsediğim birçok şey geliyor. Bugün sinemada, bir gün yanımda olmanı, elimi tutup, dudağıma küçük bir öpücük kondurmanı diledim.Bunları paylaşamadık senle... Ama aklıma ne geldi biliyor musun:) Beni gerçekten tam anlamıyla sevdiğini düşündüğüm zamanlarda, televizyonda bir aşk filmi vardı ve senden onu beraber izlememizi istemiştim. Her anını gözümü kırpmadan izlemiştim, yanında değildim. Sana dokunamıyordum, gözünün içine bakamıyordum hiç değilse o an gördüğün her neyse onu ben de senle beraber aynı anda görmeliydim diye... Uyuya kalmıştın sevgilim her zamanki gibi:) Sabah uyandığımda ''aşkım çok özür dilerim:('' mesajınla uyanmıştım. Berk, o kadar özlüyorum ki o günleri. Ama en acı olanı, bir daha o günleri yaşayamayacağız ve ben bu blogu yazarken bir gün biteceğini bildiğim için ağlayarak yazıyorum her gün... Her gün senin için gözyaşı döküyorum. İçimde bir şey acıyor sen gelince aklıma... Keşke bu sevgi için sen de bir şeyler yapabilseydin, en azından... Deneseydin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder